• 987654321
  • info@codetrendy.com

Zvsdk

Ne na každém webu se dají najít nabídky, které by bylo záhodno využívat. Protože ne všichni, kdo na internetu něco nabízejí, to myslí se svými klienty dobře.

Zvsdk

Ne na každém webu se dají najít nabídky, které by bylo záhodno využívat. Protože ne všichni, kdo na internetu něco nabízejí, to myslí se svými klienty dobře.

3 mýty o SEO, kterým lidé stále věří

Archivy

  • Květen 2025
  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Leden 2025
  • Prosinec 2024
  • Listopad 2024
  • Září 2024
  • Červenec 2024
  • Červen 2024
  • Květen 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Srpen 2023
  • Červenec 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Červen 2022
  • Březen 2022
  • Říjen 2021
  • Červen 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Září 2020
  • Červenec 2020
  • Květen 2020
  • Červenec 2019
  • Listopad 2017

Rubriky

  • Business
  • Bydlení
  • Finance
  • Mobil
  • Nakupování

3 mýty o SEO, kterým lidé stále věří

18. 5. 2020 no responses


Ne, optimalizaci pro vyhledávače nemůže dělat každý. Alespoň ne správně. Samozřejmě se o to můžete pokusit sami, a pokud máte jen malý web, bude to pro vás i finančně výhodnější. V případě, že skutečně chcete pohnout s návštěvností webu, budete pravděpodobně potřebovat specialisty. Konzultace https://www.ppcprofits.cz/seo-konzultace se zaručeně vyplatí a vyřešíte díky ní mnoho svých problémů.
online marketing propagace

Vhodná klíčová slova

Jedním z hojně diskutovaným tématem mezi copywritery a markeťáky jsou tzv. keywords a jejich používání. Mnoho z nich totiž stále tvrdí, že by se klíčová slova měla vybírat podle obsahu stránek. Ve skutečnosti je to ale naopak, protože podle ideálních keywords se tvoří zbytek obsahu. To znamená, že jako první musíte udělat jejich analýzu a až poté můžete začít psát.

S tím souvisí ještě jedna věc. Podle některých by jejich množství na jedné stránce nemělo přesáhnout číslo pět. To je hloupost. Samozřejmě nemohou být v každé druhé větě, ale rozhodně se neomezujte jen na tři nebo pět výrazů. Do analýzy můžete zařadit i tisíce frází.

Vkládání do textu

Další mýtus, který souvisí s klíčovými slovy. Mnoho odborníků říká, že by se měla do textu vkládat tak, aby dávala smysl. Ano, obsah pochopitelně musí dávat smysl. To je jasné. Budete-li ale pracovat s kvalitním SEO konzultantem https://www.ppcprofits.cz/seo-konzultace, jistě udělá pravý opak. V případě, že píšete článek na základě keywords, nemusíte je tam složitě vkládat. Obsah totiž vychází z nich, takže jejich začlenění je velice jednoduché a přirozené.
káva psaní článků

Složitá navigace

Zde hodně záleží na konkrétním případu. Máte-li složitější web, navigaci ve stylu HOMEPAGE > BLOG > ČLÁNEK bude jistě přijatelný. Pokud se celý web skládá z pěti stránek, je to naprosto zbytečné. Dávejte si na to pozor, protože to může působit až směšně. I přesto se najdou lidé, kteří vám budou složitou navigaci doporučovat i pro velmi jednoduchý web.

4.4/5 - (5 votes)
Posted in Nakupování

Navigace pro příspěvek

Záznam v registru? Nemusí vůbec vadit!
Víš, co si necháváš ušít?

Theme by: CodeTrendy | Powered by: WordPress

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím